Portfolie

Redesign af "Jazz special"
















Visuel Identitet - Vimio

Dette er en visuel identitet jeg lavede på studiet på 2. semester, som jeg har arbejdet videre med og opdateret.












Visuel Identitet - Quatro

Denne identitet er tænkt til et reklame bureau eller et design studio.
Nøgleordene i identiteten er: samarbejde, fællesskab, kommunikation og kreativitet.











Visuel Identitet - Bermuda

Har videreudviklet på logoet jeg vandt "Bermuda Project Konkurrencen" med. På samme tid har jeg lavet en passende identitet dertil.
Nøgleord i opgaven er: Sharing, networking, learning, developing og creating.














Illustration

Denne illustration er en retro pølsevogn, inspireret af stilen fra 50'erne.


















Visuel Identitet - Aabybro Efterskole

































Til min afsluttende eksamen, har jeg lavet denne visuelle identitet til Aabybro Efterskole.
Logoet symboliserer: Fællesskab, rummelighed, elever/ forskellige individer, "at have mange bolde i luften" og boldspil.



Vundet logokonkurrence
















Jeg deltog i en design konkurrence, hvor man skulle lave et logo til et projekt der hedder "The Bermuda Project".

Se logoet i brug på denne side.

"The Bermuda Project" er et samarbejde mellem byerne Aalborg, Viborg og Århus, og derfor hedder det "Bermuda". Jeg blev inspireret af dette ord til trekanterne i bomærket.

Ordene der beskriver projektet er: Sharing, networking, learning, developing og creating.
Trekanterne skulle altså bruges på en måde, så nogle af de ord kom til udtryk i logoet.

Trekanterne er placeret "tilfældigt" i bomærket, i højre hjørne er de tættere samlet, end de bliver i venstre side. Trekanterne er et symbol på mennesker der mødes og deler deres tanker og ideer, som udvikler sig i nye retninger og mønstre. Derfor er trekanter samlet som en gruppe mennesker, og de løst placerede trekanter er tankerne der udvikler sig.



Plakatkonkurrence
































Deltog i årets plakatkonkurrence for "Danish Entrepreneuership Award".
Jeg vandt ikke, men mit design blev en del af vinderplakaten.
Læs mere om konkurrencen og min deltagelse her.

Plakaten  er inspireret af udtrykket "At ramme plet", i dette tilfælde at have ramt plet med en god ide. Hvor lyspæren er placeret i "bullseye" af en dartskive. Man har ramt plet med sin ide...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar